torsdag 13 september 2018

Tonsändare fluke

Ctek ctx battery sense kan säkert vara bra om man har ett fordon som står. Så hojbatteriet sitter alltid anslutet till en Ctek - laddare under vintern . Nån som testat denna laddare och kan rekommendera den? Anslut bara kabeln på m kabel till laddarens cigguttag och fäst den andra. Lämplig att använda med alla CTEK - laddare på upp till A som använder . Då kan den användas som just cigguttag , till akut mobilladdning.


Vet inte om detta hjälper trådskaparen men jag har CTEK - laddare med adapter till cigguttaget som jag använder på min XJS. Genom den unika designen plockar du ut den med bygeln som sitter på framsidan av . Ctek har bra kontakter till sina laddare , har en själv på min Mille. Om man sen använder ett cigguttag eller nån annan kontakt är en smaksak. Laitis har ett stort sortiment på batterier och laddare för motordrivna fordon av.


Skydd Bumber till Ctek laddare. Alla CTEK :s laddare är gnist- och kortslutningssäkra och skadar inte elektronisk utrustning. M2har i tillägg till de åtta laddningsstegen en nattfunktion.


CIGGUTTAG OPTIMATE SAE KONTAKT. CONNECT - Cig Socket ansluter till CTEK -laddaren så att den kan användas som en kraftkälla för elektronisk utrustning som till exempel mobiltelefoner, GPS sat . Professionell laddar- och batterisupportenhet CTEK MXS EC är en . Skulle sitta fint om man kan ladda via cigguttaget för jag har en ctek ligger. Har ni en CTEK - laddare med den gamla anslutningen och vill . USB- laddare med fem uttag för bil, båt och husvagn.


Paket med laddare och fyra laddbara AA-batterier. Jag har en äldre suzuki och ingen möjlighet till laddare på mcn. Ctek ´s cigguttag men funderar på att . Laddare till mobila enheter.


Därför känns ett cigguttag klumpigt och kommer inte installeras på min . Kan man och finns det laddare som man kopplar till ciguttaget i bilen för att ladda ett extra. Vet att Ctek har nån lösning för dubbla batterier. Köp en vanlig CTEK 7A laddare och koppla den till denna som skall matas. Ctek CTTime to go Batteriladdare A. Labbproppar till cigguttag.


Montera en CTEK Dual DC-DC laddare på lämpligt ställe, köp ett lämplig. Defa warmup laddare och senare en 7A fast laddare som jag köpte . För en komplett batterivårdslösning, använd en CTEK - laddare när Battery Sense säger. CTek eller motsvarande underhållsladdare.


Vid riktig laddning ca 1upp till 1volt beroende av laddare ,. Inga problem alls, när jag har använder landström så har jag Ctek laddare inkopplat. Har direktkopplat, via cigguttag , En LTC- led tv, funkar utmärkt även . Jag har efter flera års planering monterat en cigg-propp på min Ctek - laddare , bara för att sekunden före jag anslöt den inse att eftersom .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg