torsdag 19 mars 2015

Fritsla if facebook

Beskrivning: Antifrys D-är ett nitrit, amin, fosfat, borat och silikat fri frostskyddsmedel baserade på etylenglykol, som måste spädas före användning med. Lika i övriga fordon och har du röd vätska i bilen så är det longlife vätska. Relevanta identifierade användningar av ämnet eller blandningen och användningar som det . Efter en liten blandningsindicent av blå och röd glykol har jag nu fått lära mig den hårda vägen att det går inte. Verkstaden där jag då befann .

Handla glykol enkelt online. För färskvattenkylda bensin- och . Hittar inget bra svar så jag frågar er! Kan man blanda röd glykol med redan påfylld blå? Vad händer om det inte rekomenderas?


Nyfiken då jag hällde i . Ger ett effektivt och långtidsverkande. Men jag har tömt ut den gamla kylarvätskan och tänker nu köpa en flaska glykol och blanda själv o fylla på men vilken färg ska jag ha röd eller .

Svensktillverkat med pressade priser. Glykol › Glykol Rö konc. Upp till lägre pris på Reservdelar Biltillbehör hos . Jag skulle efterfylla glykol på min Hyundai ioch upptäckte då att det finns röd , grön och blå glykol.


AdProLine är en symbol för den höga standard hela vårt sortiment står för. Lämplig för alla typer av vätskekylda . Bara för at krångla till det, så har jag hört att det finns flera olika typer på röd glykol. Färgen skall tydligen inte vara att lita på.


Hur mycket glykol kan man ha i kylarvattnet? Jepp vart kan man köpa det? Hur känsligt är det att blanda olika typer av glykol ? Att man inte ska blanda olika färger är jag med på, men så länge man håller sig till rätt . Kemetyl K-glykol kan blandas med andra typer av kylarvätskor baserade på monoetylenglykol men så kallad röd glykol ska inte blandas med grön eller blå . Kontrollera vad din maskin har i kylarsystemet.


Färdigblandad och redo att användas för att fylla på motorns . Jag köpte hos handlare nån super glykol som har kokpunk vid 1° den var röd eller ja orange mer men den skulle man ha till ktm iaf.

Pris: Ring för prisuppgift, Antal st i förpackning:1. Kylarglykol Röd Supergrade, 5L. Röd glykol av högsta kvalitet . Sortimentet och tillgång varierar mellan . Min 9--är fullservad på saabverkstad så ja antar att det är röd saab glykol i den. Ja va och skulle köpa en liter glykol och fylla på lite men . STARTA Frostvæske Röd 774F. Sikkerhetsdatabladet er i samsvar . Förblandad och redo att använda för att fylla på motorns kylvätskenivå.


Bra priser och oslagbar service hos Froggy. Om du behöver fylla på glykol så måste du kunna köra motorn så att du blandar in. Både etylen och propylen glykolen kan vara grön eller blå, röd glykol brukar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg