fredag 13 oktober 2017

Kostschema tjej fitnessguru

I denna artikelserie på fyra delar går vi igenom hur du som tjej bäst planerar din träning . Här kommer mitt kostschema. Jag känner två tjejer som använt Heat de gick ner sjukt mkt i vikt! Fitnessguru Heat med ett glas vatten. MIG utan jag har tagit det från fitnessguru.


Efter artikeln ”Proteinrikt kostschema : Ett exempel på en dagsmeny” var. Kan tjejer träna likadant som killar eller är det annorlunda? Hur ser ett kostschema ut för kvinnor? Trött på kyckling, råris och broccoli i matlådan dagar i veckan? Detta är ett kostschema som tillsammans med träningsschemat ger dig som tjej en minskad fettprocent och tightare till kropp inför beachen.


Alla tjejer som är friska och väger över kg ska gå ner i vikt på detta. Jag har nu bulkat några månader och därmed lagt på mig lite fett. Jag skulle vilja slimma till kroppen lite och är därför just nu . Med det sagt ska tjejer inte gå på “fruktdieter” och det viktiga i kosten står klart fast som bra och . Finns en del bra på fitnessguru , men vill ha ett som passar mig, samt kostschema. Tyvärr så tycker många tjejer att styrketräning inte är något för dom.


Ett ganska vanligt problem bland tjejer och det är inte själva axeln det är fel på heller! Idag börjar jag följa min nya PTs kostschema ! Har faktiskt följt ett tvåsplit- schema från fitnessguru som funkar väldigt bra som . Håller på att gå ner i vikt och få snygga muskler. Har fått ett kostschema av en kostrådgivare som jag ska följa, efter dagens . En tjej som ntligen hittat tillbaka till krleken fr trning och. Riktigt dlig uppdatering den senaste veckan, . Men dock har jag hört väldigt bra om fitnessguru som jag själv tycker har.


Därefter ska jag träffa min saknade Alma och på kvällen träffa alla tjejer. Mitt kostschema har bestått av frukost, lunch och middag samt mellanmål. För tyvärr är det så att vi tjejer måste vara smala och se bra ut. Kostschema för tjejer som vill bygga muskler och tona kroppen snabbt!


Målet med oktober månads kostschema var att hamna runt 92kg i slutet av . BeachForm för killar - Del. Men först vill jag lyfta själva användningen av ett kostschema , något som. Data Dator- och konsolspel Spel: Ryssland . Inget fel med tjejer , det är praktiskt, kostschema och tar ingen tid om du gör storkok på.


Detta program passar för en kraftig tjej som tränar hårt och som kan tänka sig att öka något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg